دانشگاه حکیم سنایی

پیام مقام ریاست پوهنتون

جای نهایت مسرت است که پلان استراتیژیک پنج ساله پوهنتون  حکیم سنایی  را پیش مینمایم، طرح ها و راهکارهایی که در این پلان مطرح شده است درواقع  نتیجه و حاصل را یزنی حلقه ای از کارمندان، استادان، محصلان، فارغ التحصیلان شرکا و مراجعین قانون گزار بوده است.که جوانب ذیدخل در پوهنتون حکیم سنایی را تشکیل می دهند. یکی از بزرگترین گام هایی که در پروسه ترتیب و تهیه پلان استراتیژیک گذاشتیم راه اندازی مجمع عمومی بوده  که در آن بیش از 100 تن از افراد مجرب و مسلکی از بخش های مختلف گرد هم آمده  بودند تا اهداف استراتیژیک پوهنتون  حکیم سنایی را تعریف و راهکارهای عملی را جهت تطبیق آن طرح نمایند.

به ادامه ابتکارات و نوآوری های که در راستای اشاعه دانش نوین داشته ایم، کوشش خواهیم نمود تا بیشتر از پیش با ارایه برنامه های جدید و گام های عملی ،جایگاه  بهتری  علمی و آکادمیک را کسب نمائیم، این پلان منحیث  یک سند معتبر همواره از سوی کمیته مشوری پلان استراتژیک مورد بازبینیی قرار گرفته و با راه اندازی فعالیت های منسجم و مشترک برتری علمی را کسب خواهیم نمود.

از شما دعوت به عمل میآورم تا یکجا با من در راستای تقویت جایگاه پوهنتون  حکیم سنایی که یک نهاد تحصیلی پیشگام در عرصه تحصیلات .

عالی در شمالشرق افغانستان میباشد، همگام شوید تا باشد بهترین خدمات آکادمیک را برای محصلان ، فارغان و همگان فراهم سازیم

با احترام



جواب دهید